Malin

Alla inlägg under juni 2011

Av Malin - 18 juni 2011 19:21

Jobb igår och jobb idag, blev till att jobba längre både idag och igår :) Igår kväll när jag kom hem så hade Pontus lagat tacos. Hur gott som helst.Nu har vi precis nattat Hampus. Ikväll blir det lugna puckar för min del.Ett glas vin hade inte suttit fel nu men det får bli en annan dag.Får se imorgon vad dagen har att erbjuda, hoppas på bättre väder i alla fall.

Av Malin - 15 juni 2011 08:13

Idag på förmiddagen blir det mys med min lilla kille. Jobbar 13-21.15 idag :).


Var och klippte mig igår. Jätte skönt att bli av med lite hår.

Hampus fick vara hos mormor under tiden. När jag kom tillbaka dit så fick vi lunch, Torsk och potatis. Gick verkligen hem hos Hampus.

Hade en jätte mysig kväll med min lilla familj. Hampus var på jätte bra humör och vi busade massor.


Nu ska jag kolla på bompa med lilleman för nu börjar snart hans favorit program, dinosarietåg.



Av Malin - 13 juni 2011 11:36

Snacka om kärlek!

Vilken otroligt fin låt detta är.




Av Malin - 13 juni 2011 07:09

Lite små trött idag. Dessutom regnar det ute idag. Jag som hoppats på kalas väder.

Idag ska Hampus klippa sig.

Skönt för honom att få bort lite hår till sommaren. Han blir så himla svettig när det blir varmt.

Ska även åka och titta efter ett par skor åt honom.

Efter det ska vi åka och titta på en ny kaffebryggare till mamma eftersom vi fick låna hennes och den gick sönder.


Blev jobb för mig både torsdag, fredag och lördag :)

Annars i helgen har det bara varit lugnt. Har passat på att njuta av det fina vädret vi hade.

Av Malin - 9 juni 2011 09:04

Nu var det några veckor sen jag bloggade.

Jag och Hampus är hemma idag och tar det lugnt. Håller på att tvätta.

Har haft lite små otur sen i helgen. Då lyckades vi ha sönder köksfönstret, det blåste upp och ytter glaset gick sönder. Sen gick kannan till kaffebryggaren också sönder men snälla mamma lånade ut sin tills vi fått kannan. Bara det att när vi fått fönstret lagat och skulle sätta tillbaka det så ramlade hennes bryggare i golvet och gick sönder. Men men nu hoppas jag att det inte blir nå mer små grejer.

Vi har även bestämt oss för att sälja huset så nu snart ska det komma ut.

Jag ska även jobba i sommar vilket jag ser fram emot.

Jag har börjat försöka ta mig ut och jogga några gånger i veckan. Än så länge går det bra men vi får väl se om jag lyckas fortsätta att ta mig i kragen och komma ut.

Nej nu ska jag hänga tvätt och sen busa med lilleman.

Senare ska jag och Hampus träffa jennie och Lowa


Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards