Malin

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Bilder före och efter.

Av Malin - 16 januari 2012 19:09

Imorgon är det 1 år sedan jag tog tag i att gå ner i vikt.

Målet var att gå ner 10 kg till sommaren. Sagt och gjort! :)

Resan var bokad i slutet av augusti, och då skulle kilona vara borta.

Start vikten var 65kg.

Vikten i dag 48kg.

Så nu har jag gått ner 17 kg. Är hur nöjd som helst!

inte dom bästa bilderna men dom får duga :)


Några bilder innan vi började!

 

   




Och nu några bilder efter.


        

Kreta i Augusti/september.

 

Julafton hos mamma.

 
 
Ingen bild

Nathalie

16 januari 2012 19:28

Vad duktig du är! Hur har du gjort för att nå målet?

Malin

16 januari 2012 20:35

Tack! Jag har bara gett mig fan på det och varit vrång. :)
Jag har dragit ner på mat och fika och sådant. Inte haft någon spec diet utan ätit mindre portioner och i lugnare tempo.
Försökt att välja rätt frukost och sådant.
Tex havregrynsgröt.

 
Ingen bild

Emma

17 januari 2012 20:03

Jättebra jobbat Malin! Jag hur har du gjort egentligen? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2014 12:33

Nu är vi alla äntligen friska. Den enda som klarade sig från magsjukan var ju Elmer. Nu är dopet ombokat. Stora killen är på dagis idag och busar. Så då passade jag och Elmer på att ta en promenad. Ikväll är det både gympa gör Hampus och babysim för ...

Av Malin - 2 februari 2014 09:52


Ja då har hela familjen legat i magsjuka förutom Elmer som än så länge klarat sig. Bara att hålla tummarna att det fortsätter så. Tyvärr så fick vi ställa in dopet som var tänkt att vi skulle ha igår. Men eftersom både jag och sambon blev sjuk på fre...

Av Malin - 3 januari 2014 22:31

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade imorse med huvudvärk. Så blev till att försöka bli av med den. Ikväll blev det en promenad med mamma och Elmer, hur skönt som helst. Nej nu blir det till att sova. Klockan ringer 04.20 imorgon. Imorgon ska jag ...

Av Malin - 2 januari 2014 22:15


Idag har jag och Elmer varit på babysimsmöte. Elmer har även badat för första gången. Ja i bassäng alltså. Han tyckte det var jätte mysigt och flinade mycket. Här kommer en bild på mina två prinsar. ...

Av Malin - 1 januari 2014 22:35

Oj oj nu var det längesedan man skrev något här. Har då haft ett väldigt långt uppehåll. Men känner nu att det kanske är dax att börja igen. Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Både bra och tråkiga saker. Men i detta inlägg blir det bara do...

Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards