Malin

Alla inlägg under september 2011

Av Malin - 30 september 2011 20:21

Det är så skönt att Hampus nu är bättre och idag har han ätit lite bättre också. Så nu hoppas jag att han börjar att äta som han ska.

Idag har vi varit och badat med Maria och Natta. Uppskattat av barnen.

Efter badet så bjöd jag och Hampus mamma på mat. Blev sötpotatis och chorizo. Riktigt gott blev det. Blev även fika efter maten, Hampus och jag rullade chokladbollar på förmiddagen.

Nattade Hampus för lite mer än en timme sen. Mamma har gått hem och Pontus är Kvar på jobbet och håller på med bilen han köpte.

Så jag har passat på att planera till babysimmet i morgon. :).

Nu blir det till att tända lite ljus och sätta sig framför tvn och glo på idol.



Av Malin - 30 september 2011 08:50

God morgon alla!

Här vaknade vi tidigt idag. halv 6 steg lilleman upp och skulle kolla på nicke nyfiken.


Tänkte att det var dax att lägga upp några bilder. Dom är tagen i sommar.

               

Av Malin - 29 september 2011 11:04

Tack älskling för att du finns och för att du är du!

älskar dig så himla mycket!

Tack för att du givit mig det bästa man kan få, våran alldeles underbara lilla son.


  Du och jag! <3

Av Malin - 28 september 2011 13:20

Ja nu var alla papper klara. Nu är vi inte husägare längre. Känns bra, nu är det bara att börja leta ett annat :)


Hampus feber vill inte ge sig. Den ligger just nu på 39.4 Hoppas att den stannar där och inte blir lika hög som igår kväll då han hade 40.4

Hoppas verkligen att den ger med sig snart. Pratade med rådgivningen nyss och om han inte är bra imorgon så ska vi återkomma så någon får ta och titta på honom eftersom han har haft så hög i några dagar.



Av Malin - 27 september 2011 08:02

Nu är det äntligen flyttat och klart. Eller inte helt klart kanske. Ska upp några tavlor här hemma sen så är allt klart. :)

Huset är urstädat och Han fick hämta nyckeln någon dag tidigare så han också hinner flytta ur.

Vi flyttade det mesta på fredagen. Tog dom sista små sakerna på lördagen och så städade vi ur.

Sen var det till att packa upp allt. Skruva ihop Hampus nya säng och förvaringsmöbeln han fick till sitt rum. Blev jätte bra.


Hampus är sjuk, har fått feber. Så igår var vi hemma och myste och idag blir det också till att vara hemma. Hoppas att den ger med sig snabbt.






Av Malin - 22 september 2011 07:41

God morgon.

Sitter här med en halv kopp kaffe. Den andra delen hamnade i datorn när jag skulle ställa i från mig koppen. Hoppas att jag fick bort allt.

Snart är det dags att göra sig klar och skjutsa lilleman till dagis. Har gått riktigt bra att lämna honom där denna vecka.

Igår efter att jag lämnat honom var jag hem till svärfar. Har fått ställ saker hos honom nu när vi ska flytta. Och av misstag så hamnade Hampus vinterkläder där.

Men efter lite letande så hittade jag dom.

Tack snälla svärfar för att vi får ha sakerna hos dig!


Av Malin - 20 september 2011 15:43

Ja så ser dagarna ut här hemma just nu.

Idag så har snälla mamma varit här och hjälp mig att tvätta fönstren medans lilleman varit på dagis. Går ju fort när man är två.

Sen åkte vi och köpte flyttkartonger och letade galonvantar åt Hampus.


Idag när jag lämnade Hampus på dagis så grinade han inte. Första gången sen han började efter sommaren, så nu håller jag tummarna att det fortsätter så.

Nu blir det till att laga mat.

Senare ska jag och Hampus iväg på babysim!

Har ju missat 3 gånger pga sjukdom och utlandresa. Men idag ska det då bli av! :)


Av Malin - 19 september 2011 20:40

idag har jag och Lilleman fixat lite papper. Var till mormor och hämtade rök sik.efter det åkte vi ut till farmor och farfar och hälsade på. var roligt att se dom.annars idag har det inte blivit alltför mycket gjort.imorgon när Lilleman är på dagis på är det dags att ta tag i packningen igen.

Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards