Malin

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin - 30 juli 2010 18:42

Idag har jag och Hampus varit in till stan och fikat med Anki på eftermiddagen.

Träffade även på Eve och Henrik. Var ett tag sen man såg dom. Hoppas jag hinner träffa henne innan hon åker tillbaka till Gbg.

Fick även ett riktigt trevligt samtal från Erika idag också. Så vi får se hur det går på måndag :)

Nu är Nyström här på en kopp kaff.

Får se vad det blir av kvällen.


Av Malin - 29 juli 2010 22:10

Ikväll har jag spelat skipbo med Erika och Linnea och surrat en massa, alltid lika trevligt.


Nu ikväll tog Hampus den nya sortens napp som vi köpt åt honom. Han har inte tagit någon annan sort än nuk förr och dom finns bara på ett ställe här och nuk är dyrare än andra och dessutom får dom inte in så mycket utav dom. Så nu köpte vi en sort på ica som var billigare och dessutom blir det ju lättare att få tag i dom. Men från början tog han dom inte men ikväll så :)

Låter kanske lite muppigt men är ju mycket bättre om man får tag i dom lätt.

Det bästa vore ju egentligen kanske att sluta med dom helst men det kommer det med.


Idag har det väl inte blivit så mycket pyssla lite hemma och varit och handlat.

Pontus har målat på fönstret.

Nu blir det nog till att titta på ett avsnitt av Band of Brothers.

Sen sängen.

God natt!


Av Malin - 29 juli 2010 10:23

Eller vad är det man brukar säga?

Hampe sov till 20 över 7 imorse så fick ju lite sovmorgon. Sen klev jag och Hampe upp så Pontus fick sova lite. Hampe somnade han med för en liten stund efter vi ätit frukost och lekt.

Så satt och funderarde på vad jag skulle ta och hitta på när dom båda sover. Så Det blev till att göra en annsiktmask så nu sitter jag med masken på och lyssnar på hinder-Better than me. Ser bra rolig ut nu men vad gör det.


...

Av Malin - 28 juli 2010 22:08

Jag har just läst en blogg. Den var nog den blogg som har berört mig mest.

Är nog det värsta som kan hända en.

Kan inte leva mig in i hur dom känner och mår.

Blir man sig någonsin lik? Tror inte det. Tror inte att det är någonting man någonsin kan komma över.

Det som dom har upplevt är min värsta mardröm.




Av Malin - 28 juli 2010 20:10

Nu på eftermiddagen tog hela familjen en liten cykeltur. Kul att komma iväg allihopa även om det inte var en så lång sväng. Tittade även in till Erika och Danne och sa hej.

Pontus var in idag och hämtade fönstret han lämnade in på omglasning igår. Så om någon dag så kan vi måla det. 

Ikväll blir det till att titta på livet på BB.

Av Malin - 28 juli 2010 10:21

Vaknade för en liten stund sen. Älsklingen klev upp med busen imorse så jag fick sova. Hur skönt som helst. Och välbehövligt.


Av Malin - 27 juli 2010 22:48

Usch är trött och lite små less nu känner jag. Är inte nå speciellt men man känner ju så där ibland.


Idag har jag och Hampus varit och fikat med Annika, Ebba, Sandra, Leo och Marie. Trevligt att surra lite.

Efter det mötte mamma upp mig. Vi åkte hem till mig och åt lite mat och umgicks. Hampus fick busa lite med mormor.

Nu sitter jag och halvglor på tvn och funderar på att gå och lägga mig. Känns som om det börjar bli dax.

Ny.

Av Malin - 27 juli 2010 09:14

Har lagt in ny toppbild här på bloggen. Ska försöka ta och göra ordning en bättre när det finns tid men var lite svårt nu när man hade lillpärlan i knät. Så fick bli så där. Tyckte att den andra bilden hade hängt med ett tag.

Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards