Malin

Alla inlägg under april 2010

Av Malin - 30 april 2010 22:42

Har haft en jätte bra dag idag. Varit och klippt mig och sen varit på BVC med Hampe. Han fick två sprutor, stackarn. Nu väger han 7820g och är 69.5 lång.

Han hade inte gått upp spec mycket inte ens 200g men han har ju haft magsjuka också så. Men huvudsaken att han gått upp i alla fall.

Sen lunch med min mormor.

Efter det E-center med Anki. Hampe har fått ett par nya skor av mormor sin som passar mycket bättre än dom förra som var alldeles förstora. Personalen som hjälpte oss då måste ha tänkt fel eftersom dom sa att Hampe hade 22. Och sen pratade jag med andra som har barn i samma ålder och dom hade 19. Så då började men ju att fundera och kolla och dom var ju jätte för stora. Men dom här ska passa och dom är så himla söta!

Sen blev det grilla med Björn och Anki.

Och nu blev jag ensam. Björn och Pontus gick iväg på fest och Anki åkte in till Johanna.


Jag som ville gå och titta på majbrasa, men men blir inte alltid som man tänkt sig.

Nej nu blir det till att titta om det är något på tvn annars blir det sängen tror jag.  

Söta va?

Av Malin - 30 april 2010 08:36

Sitter hos mormor nu och ska snart åka iväg och klippa mig. Ska bli hur skönt som helst.

Hampe ska vara med min mormor.

Av Malin - 29 april 2010 19:42

Har varit ute på promenad imorse. Sen var det tänkte att jag och Hampe skulle åka och bada vid 11 men vi lyckades somna. Vi vaknade vid kvar i 12 så då blev det lunch till oss och sen åkte vi och badade.

Efter det har hela familjen suttit på golvet och Hampe har lekt.

Nu är han nattad och vi har precis ätit.

Så ikväll blir det nog inte så mycket mer.

Imorgon ska Hampe få vara en stund med min mormor själv för första gången en liten stund medans jag är och klipper mig.

Vi ska även åka på BVC så nu håller vi tummarna att han gått upp denna gång!


Av Malin - 29 april 2010 16:18

Nu har vi varit och badat. Vi fick med oss min moster Eva. Senare kom även mamma dit.

Eva busade med Hampe en stund så passade jag på att simma några vändor, så det blev 450m. Inte jätte mycket men bättre än inget. Är ju roligare att leka med Hampus :).


Av Malin - 29 april 2010 07:43

Nu blir det en promenad. Sedan frukost och vid 11 ska jag och Hampe åka och bada. Får se om syster kan följa med också. Annars blir det bara vi.

Av Malin - 28 april 2010 19:17

Började morgonen med att ta en promenad med mamma och mormor. Efter promenaden bjöd jag dom på frukost.

Sen gjorde jag och Hampe oss klara och åkte in till stan och tog en promenad till med Annika, Ebba, Sandra och Leo.

Efter promenaden blev det till att gå ner på stan. Vi blev sittande nere på Furan ett tag. Sen en sväng till Kapp Ahl.

Sen blev det hemfärd. Hampe somnade i bilen så fick bära in honom i sängen så han sov en stund.

Sen har det väl inte blivit så mycket mer än att vi har ätit, Nyström tittade in på kaffe och nattat Hampe.


Av Malin - 28 april 2010 15:55

Idag har jag varit duktig. Imorse blev det promenad med mamma och mormor på ca 45 min. Sen vid halv 11 så blev det en till promenad med Annika och Sandra på ca 1½ timme. Så idag har man fått röra lite på sig och fått friskluft.

Av Malin - 27 april 2010 20:10

Började dagen med att dammsuga. Sedan åt jag och Hampe frukost och gjorde oss ordning. Sen åkte vi in till Sandra och Leo. Annika och Ebba kom också dit.

Vi tog en timmes promenad, jätte skönt att komma ut och röra på sig. Sen så åt vi lunch, tacos, var hur gott som helst. Och naturligtvis så pratades det en massa.


Hampe har varit grinig hela eftermiddagen. Har inte en aning om vad det är med honom idag. Men nu sover han så hoppas att natten blir bra i alla fall.


Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, Plockat lite här hemma. Nu väntar jag på att Desperate ska börja och sen Cougar Town.


Ovido - Quiz & Flashcards