Malin

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin - 26 juli 2010 20:27

På eftermiddagen blev det inte så jätte mycket gjort. Lagade lite mat och sånt.

Efter maten åkte jag och Hampe in till Annika och Ebba, Kattis var också där. Fick lite fika och prata lite :).

Pontus har varit hemma och tagit tag i badrums fönstret som måste göras iordning.

Efter att vi kom hem blev det nattning av Hampe och sedan tvätt och plocka in i diskmaskinen.

Nu på kvällskvisten blir det väl inte så mycket mer gjort.

Av Malin - 26 juli 2010 15:58

Är lite rastlös, sitter och funderar på vad man ska ta och hitta på. Men kan inte göra så mycket nu på en gång då lill Gösta ligger och sover.


Av Malin - 25 juli 2010 21:08

Idag har vi haft en riktig slödag hela familjen, Bara varit hemma och busat och myst.

Nu ligger Hampe och sover och jag slötittar på Flyga drake, Får se vad det är för något.

Knäppte några kort på Hampe idag som jag lägger upp.


      

Av Malin - 25 juli 2010 12:19

Hampe ramlade och slog munnen i klinkersgolvet i köket. Usch säger jag bara. Blödde och vi fick inte titta vart det kom ifrån. Man blev ju orolig att det var tänderna. Men som tur var så klarade dom sig. Det var läppen som fick ta smällen. Så ett litet jack på baksidan och en liten fläskläpp.

Men lika glad är han för det :)


Igår var fam Jansson/Sjödin och Tjernberg/Sjöberg här. Blev grillning och sedan skipbo. Hade en riktigt trevlig kväll.


Idag blir det nog vara till att lata sig :) är ju regn. Men skönt att det regnar lite också det kan behövas. Särskilt om man tittar på gräsmattan.

Av Malin - 24 juli 2010 17:10

Ja det kanske är dax att ta tag och börja blogga lite igen, men det har ju varit så otroligt bra väder så man har ju inte haft tid :).

Tänker passa på och njuta av sommaren.

Har väl inte hänt så jätte mycket sen sist jag skrev.

Det största som hänt är väl att våran lillkille har fyllt 1år.

Tiden går så himla fort. Han fick en fin födelsedag med massa fina presenter och gratulationer. Och hade fint väder så att vi kunde sitta ute hela dagen.

Han går nu för fullt. Är väldigt sällan han kryper nu.

Kan verkligen inte med ord beskriva hur mycket jag älskar den lilla killen och hur himla stolt jag är över honom.


Annars har vi väl mest varit på stranden om dagarna med Sandra,Leo, Annika och Ebba.

Pontus påbörjade sin semester i måndags så nu får vi ha honom hemma i fyra veckor. Så skönt!


Igår var vi till Buspalatset för första gången. Erika, Ulla och Linus var också med. Märktes att barnen uppskattade det. Var verkligen roligt.


Idag har vi varit och grattat lilla Ebba som blev 1år i onsdags. Grattis igen gumman!


Om någon timme blir det grillning och trevligt sällskap:)



Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards