Malin

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Malin - 10 maj 2010 09:15

Hampe vaknade kl halv 7. Senare än jag trodde att han skulle vakna så det var skönt. Klev upp fixade frukost till pärlan sen satte vi igång och storstädade eller ja Hampe klängde på dammsugaren, halkade på golvet trotts att han kröp och tittade på när jag dammade och städade toaletten. Trodde att det skulle bli svårare att storstäda med honom men gick riktigt bra.

Sen blev det kaffe och macka för mig även Hampe tog en extra frukost.

Nu ligger han ute i vagnen och sover så då passar jag på att sitta här en stund.

Igår så sålde Pontus en av bilarna. Så blev till att åka iväg till Ljusdal och titta på två stycken på kvällen. Dock var ingen av dom någonting att ha. Men vi fick en riktigt trevlig liten tripp istället och fick surra en massa så det var inte fel alls.

Idag tänkte jag att vi skulle åka in till jobbet en sväng och kolla på en liten stereo till Hampe, han har ju börjat att dansa och syns att han gillar musik. Men tyvärr har han ju nu kommit på hur man höjer ljudet på våran och vill inte gärna att han ska vara och vrida en massa på våran för den kostade lite för mycket för det enligt mig. Så blir bra om han kan få en egen liten.

Tänkte även försöka hinna med att göra en omgång med barnmat.

Ha en riktigt trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards