Malin

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Malin - 15 juni 2010 10:20

Idag har jag och Hampus inte gjort speciellt mycket, lekt en massa. Är ju tyvärr inte så fint väder.

Just nu ligger Hampe och sover, så då passar jag på att sitta framför datorn en stund och att ta en kopp kaffe.

Senare bär det av in mot staden en sväng.


Har ju inte skrivit på några dagar så ska tala om lite av det som hänt.

Jobbet mitt gick i konkurs förra veckan så när mammaledigheten är slut så blir jag uppsagd. Så då blir det bara till att försöka hitta ett jobb. Tyvärr inte det lättaste men håller tummarna att man hittar nå.

Känns himla tungt att det blev så men det är ju tyvärr ingenting jag kan göra åt den saken.


Det roliga som hänt är att Hampus tog sina första steg i södags. Han gick mellan mig och Pontus. Inte någon lång sträcka men ändå. Sen dess har han fortsatt att gå en liten bit mellan. Jätte roligt att se.


Annars tror jag inte det hänt så mycket mer än vardagliga saker.


Nu ska jag passa på att njuta av kaffet innan lilleman vaknar.

Hoppas att ni får en bra dag i regnet.



Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards