Malin

Alla inlägg under september 2011

Av Malin - 19 september 2011 20:38

Hahaha... vilka Jävla idioter det finns!

Av Malin - 18 september 2011 13:55

Dagen börjar strax före halv 6 då Lilleman tyckte att det var dax att titta på bompa.På förmiddagen idag har vi varit och badat hela familjen i söderala. Äntligen vill Lilleman ha cherekringar på sig. Tog ett tag men nu så :).Just nu tas det lugnt här hemma. Hampus sover efter badet.Nej nu ska jag Terra sambon lite

Av Malin - 17 september 2011 20:23

Dax att ta en uppdatering.

Om en vecka är det dax för flytt. Packar för fullt här hemma.

Idag har jag haft babysim på förmiddagen. Hur roligt som helst!

Sen var vi och hälsade på Annika, Anders och Ebba och kollade på deras hus.

Just nu sitter jag i soffan framför tvn med ett glas rött. Hampus sover och Pontus åkte en sväng, skulle sälja gräsklipparen.


Jag önskar att en viss person hade funnits i mitt liv. Men det blir ju inte alltid som det var tänkt, tyvärr.

Som tur är så har jag min underbara familj och mina underbara vänner, ni vet vilka ni är! Tack för att ni alltid ställer upp och som alltid finns där när jag behöver.






Ovido - Quiz & Flashcards