Malin

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Malin - 24 februari 2011 20:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 24 februari 2011 20:39

Har haft en jätte trevlig eftermiddag med mammor och barn, Hur roligt som helst att alla tre kunde träffas. Det var ju ett litet tag sen. Men nu så ska det bli ordning på det med :)

Tack Annika för den goda maten!

Just nu sitter jag och kollar lite efter jobb. Sökt ett nu, så får se hur det går.

Nej nu ska jag ta och gå och krypa ner i sängen för att läsa. fastnat helt i boken.

Undrar vad jag och Hampus ska hitta på imorgon?


Av Malin - 24 februari 2011 09:26

Fy vad kallt det är ute idag. 25 minus. Har nyss skjutsat Hampus till dagis.

Var lite orolig att bilen inte skulle starta men det gjorde den.

Nu är jag hemma igen och ska pyssla lite.

Och om det blir lite varmare ute så blir det nog till att åka och simma en sväng innan jag hämtar Hampus.

När jag hämtat honom så ska vi åka och hälsa på Annika och Ebba :).



Ovido - Quiz & Flashcards