Malin

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Malin - 19 oktober 2010 17:52

Idag har jag och Hampus varit på babysång. Är så roligt att se hur dom utvecklas från gång till gång. Och om man tänker tillbaka på första gången vi var där.

Efter sången så fick Hampus vara med sin mormor en stund medans jag klippte mig.

Jätte skönt att bli av med lite hår. Tack Anette.



Av Malin - 19 oktober 2010 07:55

Jag har beslutsångest!

Eller ja. Jag vill så gärna ha en hund igen. Samtidigt som man kanske ska vänta med att skaffa en.

Vi är i och för sig hemma mycket mer nu när vi fick barn än vi var förut.

Men nu är man ju bekväm med att bara kunna åka iväg och inte tänka på att man har någon där hemma som man ska hem till.

När vi var tvunga att ta bort Pepsi i våras så sa jag att jag inte tänkte skaffa hund på många år. Och nu sitter jag och vill ha en. Bra knepigt.

Ja det är väl bara att fundera vidare.

Lär aldrig komma fram till hur jag vill göra :)

Ovido - Quiz & Flashcards