Malin

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Malin - 25 oktober 2010 19:39

Idag har jag och Hampus varit hemma hos Annika och Ebba. Sandra och Leo var också med.

Blev bjuden på lunch, soppa och hembakat bröd. Jätte gott var det. ska tjata till mig receptet och testa att göra brödet jag också :).

Var ut till Lindex och skulle köpa täckbyxor till jackan han fick av mamma och Ingela. Tänkte göra det istället för att ha en extra overall. Men tyvärr hade dom inte storleken och skulle inte få hem den heller så då tipsade dom om att jag skulle beställa från Lindex.se.

Så var ut på deras sida när jag kom hem för att kolla om storleken fanns kvar där och det gjorde den så nu är dom beställd.

Så nu är alla Hampus vinterkläder klara.

Ikväll blir det till att kolla på Biggest loser Sverige och sedan blir det Svenska Hollywood fruar.


Ovido - Quiz & Flashcards