Malin

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Malin - 1 november 2010 19:44

Nu har jag beställt en mössa till mig också. Kan ju behövas nu när vintern snart är här.

Mössa

Bilden är lånad från junkyard


Idag har det inte hänt så mycket. Vi har varit med Annika, Sandra, Leo och Ebba.

Jag och Sandra var ner en sväng på stan och kikade lite. Sandra hittade lite kläder till Leo.

Nu ska jag mysa ner i soffan med älsklingen.


Av Malin - 1 november 2010 07:10

I helgen har det inte hänt så mycket alls. Jag och Hampus har varit på babysim.

Fick en förfrågan, som jag skriver om vid senare tillfälle.

En tjej i våran badgrupp gör mössor så jagh beställde en med apor på åt Hampus. Så hon hade sytt den klar tills i lördags så fick den då.

Är nöjd över köpet. Bra pris också. Lägger upp en bild på den.

Åkte till Sandra och Leo och hälsade på i lördags också.


I går på eftermiddagen kom mamma och mormor ut. Så då var dom ute med Hampus på gården så passade jag på att städa av inne. Går så mycket fortare om Hampe inte hänger i dammsugaren :). Annars brukar jag skicka väg Pontus och Hampus när jag ska storstäda men nu har ju Pontus varit på jobbet och pysslat med svärfars bil hela helgen.

Sen bjöd jag mamma och mormor på mat som tack för hjälpen. Inbaktfläskfile med vitlök och klyftpotatis.


Annars har det inte hänt så mycket mer i helgen.


  

Ovido - Quiz & Flashcards