Malin

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Malin - 15 november 2010 19:41

Idag har vi varit hem till Annika och Ebba. Imorse innan vi åkte dit så sa jag till Hampe att kom nu så klär vi oss och åker till Ebba. Till min förvåning så säger Hampus Ebba. Söt killen min.

Vi fick våfflor av Annika till lunch idag. Måste säga att jag är imponerad då hon gjorde dom från grunden, hade det varit jag så hade det blivit Ekströms.

Tack för dom goda våfflorna Annika.


Just nu sitter jag och Pontus och letar bil. Har fortfarande inte kommit fram till vad vi ska ha.

Är ju så mycket för och nackdelar.

Ska vi ha en liten kombi eller en liten större?

Märke?

Motor?

Ja allt möjligt. Får se om vi någonsin bestämmer oss :)


Av Malin - 15 november 2010 08:42

God morgon.

Tömde våran andra kamera igår som vi inte tömt på ett tag. Så lägger upp någon bild. Tyvärr inte speciellt bra kvalitet men ändå.

        

Ovido - Quiz & Flashcards