Malin

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Malin - 22 december 2010 21:12

2 dagar kvar till julafton nu. Längtar lite smått. Ska blir roligt att se Hampe när han får paket, även om han kanske inte förstår det så mycket detta år.

Imorgon ska vi åka till Pontus moster för att fira jul. Blir dagen före eftersom hon jobbar på julafton.


Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik medans sambon spelar ps3. Härligt att bara sitta med lurar på och lyssna på musik.


Satt nyss och tittade på tv4+ om mammor som hade pojkar med vill ha flickor. Visst att man kanske vill ha ett visst kön, men för vissa blir det ju verkligen överdrivet. När man gör provrörsbefrukning och plockar ut dom ägg som är befruktade med tjejer. Fast dom egentligen kan få barn på naturlig väg.

Är könet verkligen så viktigt?

Tycker att det viktiga borde vara att barnet är friskt.

Hur kan allt börja att bara kretsa kring att få ett visst kön. Så man börjar att grina när man är på ultraljud och får se sitt barn för första gången för att det är av fel kön. Sjukt enligt mig.

Jaja nog om det.


Av Malin - 22 december 2010 13:44

Idag på morgonen så kom mamma ut hit och åt frukost. Sen åkte vi in till stan och hon var snäll och hade Hampe medans jag var upp på arbetsförmedlingen och skrev in mig så att det är klart till Januari.

Sen åkte vi ut och Handlade dom absolut sista julklapparna. Dock inte jag som handlade för mina är redan klara. Snacka om att det var mycket folk ute.

Men nu är vi hemma igen och Hampe sover.

Så då passar jag på att göra chokladfudge. Får se om det blir bra eller inte. Om det blir bra så lägger jag ut receptet senare :)

Någon som har tips på vad man kan äta idag?





Ovido - Quiz & Flashcards