Malin

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Malin - 4 januari 2011 21:17

Humöret blev mycket bättre. Pontus kom hem ganska på en gång efter förra inlägget. Och efter att vi hade ätit så la jag mig på sängen en stund. Hampus kröp upp i sängen och gav mig en jätte puss, vem blir inte på bättre humör av det.Sen var min älskade sambo så snäll så han sa åt mig att sova en stund. Så gjorde det, så Pontus hade lagt lilleman innan han väckte mig. Och när jag vaknat kom matteus och lova. Så nu är dom här.

Av Malin - 4 januari 2011 16:19

Blev på dåligt humör.

Var ju in till Sandra idag och träffade mammorna, Alltid lika trevligt.

Tyvärr så upptäckte jag när jag kom hem att jag inte hade någon nyckel med mig. Så det var ju bara att packa in oss i bilen och åka in till stan igen och hämta Pontus nyckel. Hampe var inte på bästa humöret i bilen heller utan var gnällig.

Väl hemma så har Hampe varit på viset. Klättrat på bordet och rivit i eluttag och när man säger åt honom så skriker han och slänger sig på golvet.

Så humöret sjönk.

Nu ska han få mat och så hoppas jag att han blir på bättre humör och om en stund kommer antagligen Pontus hem också.

Men men alla har vi ju dåliga dagar ibland.


Av Malin - 4 januari 2011 08:12

Det nya året har börjat väldigt lugnt. Pontus är hemma i två veckor nu och är pappaledig. Eftersom mitt jobb gick i konkurs under min mammaledighet så hade vi kommit överens om att jag skulle bli uppsagd 1 januari. Så då kunde Pontus vara hemma.

Jätte skönt att han ska vara hemma när vi skolar in lilleman på dagis.

Dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Igår var jag med mamma, mormor och syster till Bollnäs. Mamma skulle köpa ett smycke.


Idag ska vi åka och träffa mammorna. Så nu ska vi göra oss klar.


Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards