Malin

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Malin - 21 januari 2011 17:56

Pontus var hem och vände efter jobbet och nu är han, Björn och Nyström ner till biltema.

Jag och Hampus är hemma och myser.

Ska snart ta och duscha honom och smörja in honom. Han är torr till och från så lika bra att göra det varje gång han duschat.

Sen blir det lite gröt för Hampe och sen ska vi nog läsa en bok innan han får hoppa i säng.

Senare kommer Anki och hälsar på.


Idag när jag hämtade Hampe hade han nyss vaknat, när han såg mig började han grina. Han kom och satt sig i mitt knä och då blev det bättre.

Han hade fått varit ute idag och det hade uppskattas. Han hade stått och titta på dom större barnen när dom åkte pulka.

Av Malin - 21 januari 2011 12:49

Just sitter jag här hemma och ugglar. Tänkte ta mig en liten tupplur men som vanligt började jag att pyssla med annat.

Det var lite jobbigt att lämna Hampus på dagis idag då han blev ledsen.

Jag vet ju att det gåt över fort men ändå. Ska snart åka och hämta honom.

När jag lämnat av Hampus så hämtade jag upp Eva för vi skulle åka och kika på en dator hon sett.

Passade även på att åka och storhandla lite, passar på när Hampe är på dagis.

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder, var ju ett tag sen. Tyvärr så har Hampe börjat blunda på nästan alla kort men men.

  

Myser i soffan imorse.


 

 Busar.

 

 Busungarna Hampus och Ebba sitter och lyssnar på musik.

     Som sagt lyssnar på musik


    

Presentation


Malin heter jag och bor med min underbara lilla familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards