Malin

Alla inlägg under maj 2010

Av Malin - 4 maj 2010 20:09

Idag har jag också jobbat. Har väl inte hänt så himla mycket med. Stänger ju kl 6 så blir oftast inte så mycket mer efter det.

Ätit och nattat lillpärlan är väl det enda.

Sitter och funderar på vilken mobil jag ska ha nu då. Min är ju trasig. Har haft den på lagning 4 gånger så nu har dom reklamerat den.

Är jätte sugen på en Htc. Men vet inte vilken modell jag vill ha.



Av Malin - 3 maj 2010 19:56

Idag har jag jobbar. Ska jobba denna vecka då en av mina arbetskamrater är utomlands. Skönt att komma iväg att jobba lite. Och dessutom får Pontus vara hemma med Hampus och mysa. Det kan dom behöva, bara vara dom två.

Ikväll blir det inte så mycket mer. Kolla lite på tv och sedan gå och sova.

Hampe har ju ätit så dåligt i helgen men idag har han ätit nästan som vanligt så det känns skönt.

Och han håller på att få sin tredje tand, uppe,fram till vänster. Den är inte uppe än men är ett vitt sträck.

Av Malin - 1 maj 2010 21:30

Rösta på lill Pärlan min!

Och säg åt era bekanta att också göra det vet jag :)


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=30975

Av Malin - 1 maj 2010 20:51

Idag har det inte blivit mycket gjort. Var på babysim och där tog som kort idag. Så ska blir roligt att se dom senare.

Efter det åkte vi hem, blev lunch till Hampe sen somnade hela familjen i sängen och sov till strax före fyra.

Sen har vi mest suttit i Hampes rum och lekt en massa innan det var kväller för honom.

Nu sitter jag och älsklingen i soffan och myser, tänkte kolla på Patrioten som börjar på 3:an halv tio.

Ovido - Quiz & Flashcards