Malin

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Malin - 24 februari 2010 20:05

Sitter hemma i soffan ensam, Pontus åkte och kolla på en bil i Gävle och tog med sig Nyström. Hampus somnade för en liten stund sen så det är jätte tyst här hemma nu, kan vara skönt det med ibland.

Blir nog inte till att göra så mycket ikväll mer än ta det lugnt och glo på tv om det finns någonting att titta på vill säga.

Idag har Hampe fått andra sprutan mot svininfluensan. Han var jätte duktig och sa inte ett ljud, efteråt mutade jag honom med en majskrok :).

Än så länge har han inte reagerat på den, så hoppas att det inte blir någon reaktion senare men det tror jag inte.

Nej nu ska jag gå och göra mig en latte.

Hej.



Av Malin - 24 februari 2010 15:38

Lill killen min blir bara busigare och busigare för varje dag.

I helgen lärde han sig hur man öppnar lådorna i köket när man sitter i gåstolen. Så nu blir det till att tänka sig för vad man lägger i dom. Har ju nämligen problemet att vi har knoppar i stället för handtag så kan ju inte ställa i en pinne där.

Han tycker ju även att det är väldigt roligt att åka in i vardagsrummet och rycka i plastblomman tills den välter, den prasslar ju så roligt :).

Men det är ju hur roligt som helst att han upptäcker saker så det är ju bara att låta han spana in det.

Tänk att det  händer någonting nytt hela tiden. Man ska verkligen ta vara på varje minut.

Älskar dig så himla mycket min lilla pärla!


  

Drar i blomman.

  

Rotar i lådan och försöker se om man kan hitta någonting spännande. 

Av Malin - 24 februari 2010 07:33

Igår blev det inte mycket gjort. Var på BVC och sen åkte jag till Annika för att träffa mammor och barn. Blev dock inte där så länge för åkte på migrän så var bara att åka hem och lägga sig det, tur att man har mamma som alltid ställer upp och har Hampus om det är något.

När jag hade piggat på mig lite så kom älsklingarna hem. Pontus lagade maten blev lasange.

Sen så satte vi upp dekorer eller vad det heter i Hampus rum som han fått av min mormor. Dock ramlade bilen ner, var antaligen för tung för som fönster satt det nå spegelaktigt. Men dom andra sitter ju kvar i alla fall dock blev det tomt utan bilen men ska kolla om det går att få tag i någon annan som passar in.

Jobbet ringde också igår och undrade om jag kunde jobba på fredag, Så det ska jag göra.

Beställde även en skål och ett glas jag till Hampe dock kommer han ju inte att använda det än på ett tag men dom finns ju antagligen inte kvar när han börjar använda dom så.

    


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards