Malin

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Malin - 16 september 2010 21:32

Imorse hände det inte så jätte mycket. dammsög av. Sen vid kl 11 åkte vi in till badhuset med Sandra och Leo och badade. Passade på att köpa nytt badkort åt både mig och Hampe.

Sen åkte vi och sa hej till Pontus.

Efter det åkte vi hem. Både jag och Hampe sov en liten stund.

Korten kom idag också, utom förstoringarna.

Nu ikväll gick vi över till Erika och Sjödin och hälsade på.

Just nu sitter jag och Pontus i soffan och kollar på kniven mot strupen.

Av Malin - 16 september 2010 08:41

Nu är det dax! Snart är valet avgjort och namnlistan ska in. Men är på tok för lite namnpåskrifter tycker jag. Skriv under och länk gärna till namnlistan på eran blogg och facebook mm.

Tänk på barnen och dagisfröknarna!

Barnen får vara i alldeles för stora grupper och fröknarna ha alldeles för stora grupper.

http://www.viforaldrar.se/upprop/mindre-barngrupper-i-fors/

Av Malin - 16 september 2010 07:41

I natt har Hampe sovit mycket bättre har bara vaknat två gånger. Så känner mig lite mer pigg idag. Men han klev upp vid halv 6 i dag också.

Nu sitter vi vid köksbordet jag och Hampe. Hampe äter vindruvor efter att ha pekat på dom och gjort en massa ljud. Go ungen.

Hoppas att kortena vi beställde kommer idag. Ska bli roligt att se hur dom blev. Och om förstoringarna blir bra.



Ovido - Quiz & Flashcards