Malin

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Malin - 22 september 2010 16:56

Har haft en trevlig dag idag. Var och hälsade på Sandra och Albin. Jätte fint hus och så stor Albin blivit. Ett riktigt litet charmtroll.

När vi kom hem så försökte jag få Hampe att sova en stund men icke, efter en timme gav jag upp.

Pontus stannade kvar och håller på att pyssla med bilen. Så jag och Hampe har precis lagat mat och ätit, blev spagetti och köttfärssås. Kan säga att det var mat överallt när Hampe hade ätit.


Av Malin - 22 september 2010 10:13

Hampe ville inte sova något nu på morgonen så nu ska vi hoppa i skorna och åka och hälsa på Sandra och Albin.

Ska åka förbi älsklingen på jobbet också då han beställt en redbull om jag skulle förbi.

Av Malin - 22 september 2010 08:19

Sitter och funderar på vad jag och Hampe ska ta och hitta på idag.

Någon som har tips?



Ovido - Quiz & Flashcards