Malin

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Sjukling,

Av Malin - 30 september 2010 12:42

Idag blir det bara till att vara hemma. Lillkillen min är förkyld.

Han har sovit dåligt i natt och ville inte somna om igen vid kvar över 5.

Men vid halv 10 la vi oss igen och vaknade 20 över 11. Jätte skönt att sova en stund.

Idag blir det mys för hela slanten.

 
 
M.D

M.D

30 september 2010 12:56

Aj då.. ja det är inte roligt när småttingar blir sjuka.. känner igen allt vi var uppe inatt också antar attd et är nått som går runt nu :/ hoppas det blir bra snart :)

http://Danqi.bloggplatsen.se

 
M.D

M.D

30 september 2010 13:42

jaa precis. Du har en jätte söt pojke verkligen och vilka ögon :)
Min dotter hon är 1 år 2 månader nu :)
Tiden rinner ju iväg när man har barn, dom blir så stora så fort ju hihi :)

http://Danqi.bloggplatsen.se

 
M.D

M.D

30 september 2010 14:24

haha jaa det är ju så :P Men det är ju livets gåva tänk bara för världen är dom någon liten människa bara men för oss är dom hela världen istället.
Jasså :D när föddes din då? Vanessa hon föddes 1 juli 09

http://Danqi.bloggplatsen.se

 
M.D

M.D

30 september 2010 16:07

då är min tös lite äldre då ;)

http://Danqi.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2014 12:33

Nu är vi alla äntligen friska. Den enda som klarade sig från magsjukan var ju Elmer. Nu är dopet ombokat. Stora killen är på dagis idag och busar. Så då passade jag och Elmer på att ta en promenad. Ikväll är det både gympa gör Hampus och babysim för ...

Av Malin - 2 februari 2014 09:52


Ja då har hela familjen legat i magsjuka förutom Elmer som än så länge klarat sig. Bara att hålla tummarna att det fortsätter så. Tyvärr så fick vi ställa in dopet som var tänkt att vi skulle ha igår. Men eftersom både jag och sambon blev sjuk på fre...

Av Malin - 3 januari 2014 22:31

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade imorse med huvudvärk. Så blev till att försöka bli av med den. Ikväll blev det en promenad med mamma och Elmer, hur skönt som helst. Nej nu blir det till att sova. Klockan ringer 04.20 imorgon. Imorgon ska jag ...

Av Malin - 2 januari 2014 22:15


Idag har jag och Elmer varit på babysimsmöte. Elmer har även badat för första gången. Ja i bassäng alltså. Han tyckte det var jätte mysigt och flinade mycket. Här kommer en bild på mina två prinsar. ...

Av Malin - 1 januari 2014 22:35

Oj oj nu var det längesedan man skrev något här. Har då haft ett väldigt långt uppehåll. Men känner nu att det kanske är dax att börja igen. Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Både bra och tråkiga saker. Men i detta inlägg blir det bara do...

Ovido - Quiz & Flashcards