Malin

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Malin - 4 mars 2011 20:34

Pontus har åkt och hälsat på kusinen sin och Hampus sover. Så jag passade på att leka lite i Photoshop och gjorde en ny header till bloggen.

Har lite svårt att bestämma mig vad jag vill ha.

Lyssnar på musik nu och bara tar det lugnt. Riktigt skönt faktiskt.

Idag har jag varit till Af, gick jätte bra så nu är det ett tag innan man ska dit igen och förhoppningsvis så hittar jag ett jobb innan.

Nej nu ska jag fortsätta att göra ingenting :)

Ha en bra kväll!

Av Malin - 4 mars 2011 07:29

Efter att nu varit upp på sjukhuset med Hampus måndag, tisdag och onsdag så

känns det som om det går åt rätt håll.

Han har äntligen fått andra mediciner så nu hoppas jag att han blir bra.

Om 2 veckor så ska vi tillbaka och träffa en barnläkare.

Han har inte någon feber längre och är piggare.

Nu hoppas jag bara att han börjar att äta bättre. Men det kommer väl det med ju piggare han blir.

Idag ska jag på AF på eftermiddagen. Får se vad dom säger.


Ovido - Quiz & Flashcards