Malin

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Malin - 7 mars 2011 13:31

Har nyss börjat på att fylla i praktikfrågorna. Så nu är några klara och så insåg jag att det var några av uppgifterna jag inte kunde svara på då jag inte gjort dom än så det ska jag ta och tänka på nu.


Om en liten stund ska jag hämta lilleman på dagis. :)

Hem och börja med mat nästan på en gång och sen så packa inför babysim.


Av Malin - 7 mars 2011 11:26

Idag är Hampus på dagis. Lämnade honom där vid kl 9.

Efter det så passade jag på att åka och handla. lika bra att passa på när han är på dagis. Så nu har vi mat några dagar.

I eftermiddag ska Hampus äntligen få åka på babysim. Han har ju missat flera gånger nu för att han varit sjuk.

Blir nog inte några dyk idag nu när han får astma medicin. kanske att han får hoppa från kanten.

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards