Malin

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Malin - 27 mars 2011 19:14

Har haft en riktigt trevlig dag idag.


Stackars lilleman verkar ha ont i munnen. Ligger i sin säng och bara grinar. Fick gå in och ta upp honom och ge honom alvedon så nu hoppas jag att det hjälper lite.

Han verkar även börja bli förkyld igen vilket jag håller tummarna att han inte blir.

Vill verkligen att han ska slippa det.


Pontus har åkt in och pysslat med bilen och Hampus ska ju sova. Så för min del blir det nog till att glo på tvn om det finns något att titta på vill säga.




Av Malin - 27 mars 2011 13:30

Uppe med tuppen idag också. Hampus ser till att vi kommer upp :)

Har varit full fart sen vi vaknade.

Mamma och dom ska komma idag och fira Pontus som fyller år imorgon.

Så imorse så dammsög vi av en snabbis. Jag gjorde även två pajer, en ost och skinkpaj och en tacopaj.

Eva som ska jobba i eftermiddag har varit hit redan :).

Igår kväll gjorde jag cupcakes, hade på frostingen nu på förmiddagen. Visste inte om den blev så bra om man hade på den igår.

Så nu får vi se om dom går att äta.

Både Hampus och Pontus sover middag nu. Ska ta och gå och väcka Pontus nu innan dom kommer.   Så här blev dom. Dålig bild då den är tagen med mobilen.


Ovido - Quiz & Flashcards