Malin

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Malin - 26 mars 2011 07:29

 

Äter fryst broccoli.


Bilen.

   

När man säger åt Hampus att flina så gör han så här. :)  

Badar med mormor.


   

Tss..


 



 

Väntar på att få hoppa i vattnet.

Av Malin - 26 mars 2011 06:53

Dax att skriva någon rad.

Har inte gjort det på ett tag nu.

Just nu så står jag i köket och dricker kaffe tittar ut genom fönstret och ser ett rådjur ligga 15 meter från huset. Underbart att dom är på baksidan varje dag.

Hampus leker i sitt rum och Pontus sover.


Har inte hänt så jätte mycket veckan som varit.

Tagit bort stygnen i måndags, gick jätte bra och nu är det nästan helt läkt, bara en skorpa kvar.

Träffat Annika och Sandra med barn i tisdags. Alltid lika trevligt :)

Onsdag när Hampus var ledig så gjorde vi inte nå speciellt var ut och storhandlade.

På torsdagen så passade jag och Sandra på att gå och äta lunch när barnen var på dagis, så det var bara söta lilla Inez som var med.

Passade även på att kika i nån affär.

Hälsade även på Annika och Ebba efter att jag hämtat Hampe. Perfekt att Annika slutar kl 14 :)

I går var jag och Hampus ner på stan och fikade med mamma, Mia och lilla Natalie,

Jag ska få bli gudmor åt sötnosen. Jag är så stolt!

Det var veckan i korthet.


Ska försöka att lägga upp några bilder senare idag om tiden finns.




Ovido - Quiz & Flashcards