Malin

Alla inlägg under februari 2010

Av Malin - 19 februari 2010 23:01

Nu blir det till att krypa ner i sängen och läsa lite innan man slår igen ögonen.

Ikväll har det inte blivit så mycket legat med älsklingen framför brasan i köket en stund och myst, där ligger han kvar.

Hampus somnade kl 20 så nu hoppas jag att han sover bra inatt och kanske bara vaknar en eller två gånger, men det märks ju.

Tack för att ni finns min underbara familj, vet inte vad jag skulle göra utan er!

God natt!

Av Malin - 19 februari 2010 20:45

Skulle ha jobbat idag men mådde inte nå bra så blev hemma, har typ inte gjort ett dugg mer än att myst med familjen.
Tråkigt att inte komma iväg idag för det är riktigt skönt att hoppa in och jobba någon gång ibland.
Även om det är underbart att få vara hemma med lillpärlan så behöver man komma ifrån allt en stund ibland.
Hampus har varit riktigt gnällig till och från idag också, vi kollade i munnen på honom vilket inte var så lätt då han har tungan i vägen så man inte ser ett dugg, men det lilla vi såg så såg det svullet ut ner i så kanske att det tänker titta ut en liten tand något tag snart.
Imorgon blir det babysim, ser fram emot det. Hampus verkligen älskar att bada. Och det är verkligen en bra familjeaktivitet.
Skulle vara trevligt att ta ett glas vin nu och mysa ner i soffan det var ju inte igår direkt :) men naturligtvis har jag inget hemma så det får bli en annan dag. Kanske imorgon kväll.
Och ingen mer snö tack!

Av Malin - 19 februari 2010 20:43

Jaha då har man skaffat en blogg också :)
Ska kanske ta och berätta några ord om mig.
Malin heter jag då och bor tillsammans med min Sambo Pontus och min älskade lilla son Hampus som igår blev 7 månader, Har även en hunden Pepsi och katten Kåre.
Bor i ett litet hus i Sandarne, en liten bit utanför Söderhamn.
Just nu är jag mammaledig men annars jobbar jag på AudioVideo & Elon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards