Malin

Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin - 11 oktober 2010 10:48

Fick sovmorgon i morse, Hampe sov till hela kvart i 7 :). Hör inte till vanligheten det inte.

Vid halv 8 kom mamma och mormor hit och tog en promenad med oss.


Om en liten stund så ska vi åka in till stan och köpa vinterskorna till Hampe som jag har lagt undan. Sen ska vi åka hem till svärfar och hälsa på när Pontus har lunch.


Av Malin - 10 oktober 2010 08:02

Hampe och jag är uppe och busar medans Pontus sover.

Får se om Pontus mår bättre senare isåfall så bär det av till IKEA.

Ska kolla på en hatthylla då vi börjar bli trött på att bara ha 4 krokar och ingenstans att lägga mössor mm.

Och dom 4 krokarna är alltid över fulla.

Så skulle vara skönt att ha det, nu när det blir en del sådana saker till Hampus i vinter.




Av Malin - 9 oktober 2010 21:23

Idag har vi varit duktiga. Pontus har varit i garaget och pysslat med bilen.

Jag och Hampe började med babysim på förmiddagen.

Efter det så åkte vi hem och storstädade.

Sen gick vi ut i trädgården och krattade ihop äpplena och lilla vägen in till oss från massa barr.

Nu ikväll så har jag bytt ut lite kort i ramarna. Blev jätte bra.

Nu blir det mys i soffan med Pontus.

Av Malin - 8 oktober 2010 10:52

Om en stund så beger jag och Hampus oss in till staden för att träffa Jennie och Lowa.

Sen efter det ska jag och mamma iväg på hemligt uppdrag. Hoppas verkligen att det blir bra :).

Så håll tummarna!



Av Malin - 8 oktober 2010 08:06

God morgon.

Dricker kaffe och försöker bli människa. Är så himla trött och slut idag.

Imorse när jag låg och drog mig i sängen och Hampe var i sitt rum och lekte så kom han efter en stund. Klättrade upp i sängen, nöp mig i näsan och sa tut tut. Sen klättrade han ner och gick tillbaka. Kan man annat än skratta då?

Av Malin - 7 oktober 2010 12:52

Nu har farmor och farfar varit hit. Blev en snabb visit :).

Har precis ätit lunch, kycklingsallad. Och nu sitter jag med en kopp kaffe.

Om en liten stund så blir det till att packa badväskan och åka in till badhuset med Annika, Ebba, Sandra och Leo.

Av Malin - 7 oktober 2010 11:28

Hampe har precis vaknat efter att ha sovit en liten stund.

Nu sitter vi och väntar på att farmor och farfar skulle titta ut en sväng.

Håller även på att göra lunch till mig och Hampus.


Lägger upp några bilder på min lill kille.

Var ju ett tag sedan ja lade upp någon nu :)

          

Av Malin - 6 oktober 2010 07:29

Sitter en stund framför datorn nu med en kopp kaffe medans Hampe busar.

Ska alldeles strax ta och göra mig klar, ska skjutsa mormor idag.



Ovido - Quiz & Flashcards