Malin

Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin - 5 oktober 2010 20:36

Idag har jag hunnit med Banken och bundit om räntan på huslånet. Blev bättre än förra gången, Skönt.

Sen blev det babysång. Alltid lika mysigt att gå på.

Nu på kvällskvisten så har Erika, Sjödin och barnen varit hit och hälsat på.

Nu sitter jag och väntar på att Desperate och Cougar town ska börja. Äntligen börjar det igen :)


Av Malin - 4 oktober 2010 21:16

Har haft en riktigt bra helg!

I fredags var älsklingen ut på firmafest.

Mamma var hit och umgicks med mig. Vi åt mat och kikade på tvn. Var roligt att få umgås lite med henne helt själv. Bara hon och jag när Hampe somnat.

På lördagen så åkte jag och Hampe in till mamma ganska tidigt så att Pontus skulle få sova då han skulle ha Hampe på kvällen.

Passade på att låna mammas badkar. badkar är verkligen något jag saknar.

Sen på eftermiddagen åkte vi hem och väckte Pontus.

Han tog sig upp :). Var lite orolig att han inte skulle göra det.

Sen blev det till att göra sig klar och sen åkte jag in till Annika. Satt hemma hos henne innan vi gick ut.

Tack Annika, Annika och Kattis för en rikigt bra kväll! Måste göras om :)

Hade jätte roligt.

I söndags vaknade jag vid kl 9. Var ganska pigg måste jag säga. Åt lite och myste med familjen. Vid kl 12 la jag mig en stund till.

På kvällen var Anki och Björn hit. Trevligt att se dom, Var ett tag sen. Hoppas att det inte går lika lång tid till nästa gång.

Sen myste jag och älsklingen ner i soffan och kikade på Irene Huss.

Av Malin - 1 oktober 2010 10:01

Har nyss gjort mig klar medans Hampe sov. Imorse vaknade Han kl 6. Han har sovit lite oroligt inatt men det är ju inte så kontigt när han är förkyld.

Om någon timme så ska vi åka in till stan. Hampe ska få vara hos min mormor medans jag springer ner på stan en sväng.

Måste titta efter en tröja och gå på boa.

Imorgon blir det lite vin och utgång :) Var inte igår det inte.

Och då får mina älsklingar lite far och son tid också.


Ovido - Quiz & Flashcards