Malin

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Malin - 4 augusti 2010 19:18

Som rubriken lyder. Vart tog folk vägen?


Hade en diskution med en annan förälder för ett tag sen.

Hur kommer det sig att folk inte hör av sig så fort man får barn?

Vännerna man hade förr försvinner väldigt fort. (Dock inte alla)

Kanske är det för att man hamnar på så olika plan.

Klart man är mer hemma och inte alls ute lika mycket och på samma vis.

Nu har man ju en liten grabb att ta hand om. Och det finns ingenting i världen som är i närheten så bra och underbart som honom.

Visst jag är väl inte heller bäst på att höra av mig men med några känns det som om man hört av sig men den andra ringer aldrig eller hör av sig då ger man ju upp efter ett tag.

Men måste säga att man hittar nya underbara vänner och dom vet man verkligen finns där för en, tack för att ni finns!

Av Malin - 4 augusti 2010 16:21

Regnar och regnar.

Igår kväll sydde jag gardiner till husvagnen. Dom blev i allafall mycket bättre än dom som satt där innan. Jag använde gamla gardiner som vi aldrig använder till att sy av. Fungerade ju jätte bra det.

Längtar tills vi kan ta test turen. Blir kanske till helgen.

Nu har jag nyss kommit hem.

Så nu blir det bara till att mysa med mina två hjärtan resten av dagen :)



Ovido - Quiz & Flashcards