Malin

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Malin - 18 augusti 2010 15:35

Idag har jag varit modig. Har tagit bort en fästning från Kåre. Jag som är så himla rädd för dom. Men vad skulle man göra då, när ingen var hemma och kunde hjälpa mig. Dock så blev huvudet kvar.


Annika, Ebba, Sandra och Leo har varit här idag. Har haft en riktigt trevlig dag.


Av Malin - 18 augusti 2010 09:27

Har i allafall hunnit med lite nu på morgonen. Dammsugit, startat en diskmaskin. Startat tumlaren och bytt sängkläder till hela familjen samt att jag och Hampe var i väg till ica och handlade.

Nu sover Hampe. Var så himla trött.

Av Malin - 18 augusti 2010 07:36

Ska ta och dammsuga av och göra mig lite klar. Om nån timme kommer Annika, Ebba, Sandra och Leo.

Ska bli roligt att träffa dom. Var ett tag sen vi träffades allihopa.

Ska ta en promenad med Annika och Ebba innan.

Ovido - Quiz & Flashcards