Malin

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Malin - 20 augusti 2010 15:07

Har varit in till stan och handlat. Började med att åka till svärfar och sa hej när Pontus hade lunch.

Sen bar det av ner på stan. Där träffade jag på farmor och farfar. Roligt att se, Ska försöka komma iväg till dom någon dag snart.

Gick på Bolaget och handlade åt sambon som jag lovade. Där fick jag visa leg två gånger till samma människa dessutom. Hon var hon lite virrig idag tror jag.

Sen bar det av ut till E-center för att handla mat till ikväll då vi ska äta kräftor med Annika och Anders. Var kanske hur mycket folk som helst där idag. Och dessutom började min lille son bli på viset ett tag där men lugnade dock ner sig som tur var.

Sprang även in på barnens hus för att köpa pjamisar till Hampe då dom har två för 99:- där.

Hampe hittade en jätte rolig sak som man fick leka med så jag höll inte på att komma därifrån. Han ville ju naturligtvis vara kvar där och leka han.

Men ut kom vi till slut :). Hade väl inte speciellt bråttom heller.

In i bilen och sen äntligen bar det av hemåt.

Så nu sover Hampe en stund och jag har precis packat upp allting.

Ska vänta på att sambon kommer hem och sen bär det av till Annika, Anders och Ebba.

Av Malin - 20 augusti 2010 09:13

Hampe har sovit riktigt dåligt inatt och dessutom vaknade han strax före kl 5. Hade migrän när jag vaknade. Snälla mamma kom ut vid kl 7 och tog med hampe på en promenad på en timme så jag fick sova en stund. Nu ligger hampe bredvid mig i sängen och sover för fullt. Och naturligtvis kan inte jag somna.

Ovido - Quiz & Flashcards