Malin

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Malin - 21 augusti 2010 20:11

Nu ikväll gick hela familjen iväg till lekparken och busat lite. Hampe fick gå dit för det är ju roligare att gå än sitta i vagnen och är ju inte så långt.

Sen så tittade vi in en sväng till Erika och Sjödin. Eller ja vi stod utanför och barnen lekte.

Sen bar det av hemåt och lade Hampe. Idag har han bara sovit en gång istället för två. Men han var inte alls så gnällig som jag trodde att han skulle bli nu ikväll.

Ikväll tänker jag sätta mig i soffan och titta om det går någon film man kan slö titta på.



  1.       
Av Malin - 21 augusti 2010 15:22

Idag har jag och Hampe varit på babysim. Roligt att det börjat igen. Och kan säga att det var någon som verkligen tyckte att det var roligt. Skrattade och hade sig. Så var jätte roligt att se honom. Dock ville han inte dyka så mycket men samtidigt så har han ju inte gjort det på ett bra tag heller.

Och flyt hjälpmedel var inte så hemskt populärt så det hoppade vi över.

Ska försöka komma iväg och bada i veckan också så att han kommer in i det lite.


Efter badet åkte vi hem. Hampe somnade i bilen och jag la mig när vi kom hem. Var jätte trött. Sen så sov vi ett bra tag. Pontus tog Hampe när han vaknade så fick jag sova vidare en stund.

Sitter just nu och funderar på vad vi ska ta och äta.


Av Malin - 21 augusti 2010 06:52

Igår var hela familjen hem till Annika, Anders och Ebba. Vi åt kräftor. Snacka om att det var gott. Var hur längesedan som helst jag åt det.

Senare spelade vi även Wii Mario kart. Läre säga att jag inte var så bra på det men Annika var bäst :).

Tack för en riktigt trevlig kväll. Måste vi ta och göra om :).


Idag är väl det enda som står på schemat babysim. Ser fram emot att det börjar igen.

Sen får vi se vad som händer resten av dagen. Skulle behöva börja på att bära in ved. Så vi får in det vi  behöver så vi slipper gå ut i vinter och bära in.


Ovido - Quiz & Flashcards