Malin

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Malin - 2 april 2010 19:59

Hade inte tid att blogga någonting igår eftersom jag knappt var hemma och sen så ville jag umgås med sambon.

Igår var jag och Hampe in till mamma och åt lunch med syster som fyllde år. Hon skulle jobba så vi kunde inte åka till henne och fira utan det har vi varit idag.

Fick jätte god smörgåstårta.

Vi var även upp på badhuset igår med mamma och Moa. Fick Hampe plaska lite då med.

Var iväg och köpte tyghjälm åt honom igår också. Han ser bra rolig ut i den men spelar roll meningen är ju att den ska skydda hans söta lilla huvud.

Hampe går nu med hjälp av gå av gåvagnen men endast med den. Men han ser så söt ut när han kommer stapplande. Har filmat en liten snutt som jag ska försöka lägga upp senare.

Idag har vi även varit iväg till Alfta en sväng. Hampe lyckades hålla sig vaken hela vägen hem vilket aldrig hänt förut.

Nu har Hampe somnat och jag väntar på älsklingen sen ska vi kolla på en film och ha fredagsmys :).

Skönt att få ha Pontus hemma några dagar nu.

Ha en fin fortsättning på Långfredagen och Ha en glad påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards