Malin

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Malin - 17 april 2010 17:57

Skickade iväg familjen så jag kunde städa.

Så storstädat inne, skurat mattor, städat tvättstugan, tvättat, rengjort soffan med vattendammsugare. Spolat rent altanen med högtryckstvätt och skottat ut snöhögen som blivit av ras från taket. Så att den försvinner fortare.

Så idag tycker jag att jag varit duktig.

Nu väntar jag på att familjen ska komma hem igen så vi får ta och äta. Så medans jag väntar på dom blir det till att hoppa in i duschen och sedan börja på lite smått med maten när jag vet att dom är på väg hem igen.


Av Malin - 17 april 2010 10:49

Idag blir Hampe 9 månader. Tiden går så himla fort, är bara att passa på och njuta för denna tid kommer ju inte tillbaka.

Och tänk vad mycket han lärt sig, bara denna månad. Och på 9 månader från att bara ligga still till att krypa och gå med gåvagn, dra sig upp själv och sitta mm.

Just nu ligger han ute och sover och Pontus ligger i sängen och sover så är bara jag som är uppe.

Funderar på om jag ska skicka iväg dom en sväng sen när dom vaknar så jag kan ta tag i städningen. Skulle behöva damma och sådan nu.

Ska även ta och spola av altanen tänkte jag.

Sen blir det nog bara mys med familjen som det ser ut.

Vill vara hemma så mycket som möjligt denna helg.



Ovido - Quiz & Flashcards