Malin

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Malin - 22 april 2010 18:46

Sitter och tittar på namnsmycken. Skulle vilja ha ett halsband men Hampus på.

Har kikat runt lite och finns ju så många att välja men hittat några som jag gillar. Lägger upp en bild längre ner på en som jag hittat som jag gillar.

Tycker att namnsmycken är så mysiga.

Idag har vi varit iväg och badat. Trevligt sällskap var det också.

Nu är Pontus och Hampus iväg och hälsar på svärfar. Så fick en liten stund för mig själv. Skönt ibland det med.

Har så himla ont i halsen nu. gör hur ont som helst att svälja. Men hoppas att det försvinner snart.

Nej nu ska jag kika vidare.


  

Av Malin - 22 april 2010 08:49

Just nu sitter jag hos mamma. Har fått frukost här och nu ska vi ta en promenad. Sen ska vi åka till badhuset med Annika, Ebba, Helena, Matilda, Elin och Tuva-li. Var några veckor sen vi var iväg och badade då Hampus ju har varit sjuk.

Så nu ska det bli roligt att åka och plaska.


Ovido - Quiz & Flashcards