Malin

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Malin - 3 april 2010 21:27

Har varit duktig nu ikväll. Har varit ute och joggat en sväng. Ska försöka ta tag i mig själv och komma ut och göra det i allafall några dagar i veckan. Känner att jag behöver ta tag i konditionen, den är då inte på topp.

Har även grillat för första gången i år, var hur gott som helst.

Nu blir det bara till att dega på soffan resten av kvällen.


Av Malin - 3 april 2010 15:22

Älsklingen har nyss plockat fram grillen, för snart ska här grillas!

Hur gott ska inte det bli då.

Första gången för i år, men knappast den sista.

Björn och Anki kommer om ett tag. Jätte bra idé detta Björn.



Av Malin - 3 april 2010 14:01

Dagen hittills har varit jätte bra. Imorse vaknade Hampe vid halv 7. Då har han inte vaknat en enda gång på hela natten, så vaknade utvilad.

Väckte Pontus vid 8 och så åt vi frukost. Efter frukosten tog hela familjen en promenad. Hur skönt som helst.

Efter det så åkte jag och Hampe på babysim. Dök en massa och sång. Babysim är hur mysigt som helst tycker jag.

Strax efter att vi kommit hem så kom Pontus ena moster och man hit och hälsade på. Roligt att träffa dom för det var ett tag sen.

Nu sover plutten ute och sambon har åkt en sväng.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir men kanske grilla? vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards