Malin

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Malin - 19 april 2010 20:57

Idag när jag och Hampe skulle åka in till stan för att hälsa på mormor och sedan åka på babysång så startade inte bilen, ringde till Pontus så klart. Så trodde inte att jag skulle kunna ta mig in så batteriet var slut. Men testade en gång till och då startade den igång. Så fick åka till Pontus och lämna bilen hos honom och gå till mormor och sången. Fick mig ju en promenad i det fina vädret.

Efter sången knatade vi upp till Pontus för att hämta bilen som fått ladda lite :). Tur att man har en sambo som är bilmekaniker :).

Efter det kom syster hit och hälsade på. Kul att träffa henne var ett tag sen nu.


Hampe har rest sig och släppt allt och stått helt själv idag. I ca 15 sek, Snacka om att jag blev stolt. Han har ju även börjat säga Pappa.


Idag är en väldigt, väldigt jobbig dag och morgondagen kommer absolut inte bli bättre. Känns verkligen skit!


Ovido - Quiz & Flashcards