Malin

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Malin - 8 april 2010 20:10

Idag har jag, mamma och Hampe varit in till stan och köpt Hampes första skor :)

Sen åkte jag och Hampe med Olle (Hampes farfar) till jobbet då han skulle köpa tvättmaskin.

Sen åkte vi hem till Olle och Pontus kom dit och vi åt lunch.

Efter det åkte jag och Hampe ner på stan och träffade eva. Vi tog en fika och sen gick vi och kikade lite på stan.

Hampe fick två byxor och En tröja av Eva. Fick även en jätte bra bok om mat till barn som heter Josses barnmat. Rekomenderar den till dom som vill göra egen mat till sina små. Var mycket information om första maten, om olika kryddor och vilken mat dom passar bäst till och olika recept mm.

Sen bar det av hemmåt för att laga lite mat, badat och nattat Hampe.

Nu sitter jag och älsklingen i soffan och kollar på sveriges värsta bilförare. Ska försöka ta mig ut och jogga en sväng lite senare.

Lägger upp lite bilder på skorna och kläderna som införskaffades idag och även på en body Hampes mormor köpte när vi var upp till Hudik.


 Hampes första skor :)    En stickad tröja från kappahl. Från Eva   Byxor från Eva.   En till Byxa från Eva.

En Body från mormor.

  

Av Malin - 8 april 2010 09:31

Hoppas jag i alla fall :).

Har bestämt mig för att försöka komma i form lite, Skulle ha tagit tag i det nästan direkt efter att Hampe kommit men då hade man ju så mycket annat att komma in sig i. Men nu ska det bli av.

Började att jogga denna vecka, himla skönt att komma ut en stund på kvällen. Börjar lite lugnt tänkte jag för att sedan öka på mer och mer.

Har som mål att jogga minst varannan dag men helst mer.

Var även och köpte en cykelsadel till Hampe så då kan man ju cykla lite på dagarna med honom också.

Hoppas verkligen att jag kan hålla detta. För behöver verkligen bättre kondition.



Ovido - Quiz & Flashcards