Malin

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Malin - 15 april 2010 21:05

Hampe har lärt sig vinka idag! Han är så söt lillkillen.

Idag är Hampus mycket piggare, jätte skönt.

Dagen började med dammsugning sedan frukost till Hampe.  Mamma var och gick ut med Pepsi, sen stannade hon på frukost.

Efter det så tog jag och Hampe en promenad till ica då det var slut på tvättlappar.

Vi har lekt en massa idag nu när han är pigg igen.

Nu ikväll har jag varit och badat med mamma och Eva. Har varit duktig och simmat 1000m. Så har ju rört lite på mig idag i alla fall :). Skönt att komma iväg lite själv. Har varit en jobbig dag idag.

Nu sitter jag med älsklingen och kikar på lyxfällan.


  

Lillkillen som är mycket piggare idag. Här med Halva mormor med :)



Av Malin - 15 april 2010 11:52

Har tagit mitt livs jobbigaste beslut!

Ovido - Quiz & Flashcards