Malin

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Malin - 9 april 2011 19:33

Det har inte blivit något bloggande i veckan.

Började veckan med att Hampus var på dagis och efter det var vi på babysim. Lilleman var inte på sitt bästa humör på simmet, Så det slutade med att vi klev upp lite tidigare.

På natten till tisdag så åkte jag på magsjuka. Inte alls nå vidare. Så då blev hela familjen hemma tills jag mådde bättre. Dagis ville ju inte ha Hampus där och jag kunde inte ta hand om honom.

Igår var jag och Annika och tittade på teater/musikal. Jätte trevligt.

Idag var det babysim för min del på förmiddagen.

På eftermiddagen var jag och Hampus ute och Pontus bytte däck på en av bilarna. När han kom hem så sa han att han inte mådde nå vidare utan mådde illa, hoppas att det inte är magsjuka!

Pontus gick och lade sig för 3 timmar sen.

Så nu sover båda mina älsklingar. Så undrar vad jag ska hitta på?

Ovido - Quiz & Flashcards