Malin

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Malin - 25 april 2011 17:29

I torsdags var jag ut på Coop för att köpa färg till altanen. Tänkte vara smart och passa på att måla den i helgen när Pontus var ledig i 4 dagar.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Grillade med Annika, Anders och Ebba i lördag. Hade jätte trevligt.

På söndagen när jag vaknade var jag dålig. Förkyld och inte någon ork alls.

Så jag har inte gjort någonting mer än nödvändigt. Pontus grundade altanen igår. Så det är ju i alla fall klart. igår på eftermiddagen kom mamma ut hit. Vi grillade. Tyvärr orkade jag inte vara så speciellt trevlig.

Idag så ringde jag mamma och frågade om hon ville ha Hampus en stund i dag då Pontus också är dålig. Så Hampus fick följa med henne ut till Hampus moster och kusin. Så där han har tillbringat dagen. Han har garanterat haft roligare än han skulle haft hemma med oss idag.

Han kom hem för en stund sen så nu blir det mys och bus innan han ska sova.

Ovido - Quiz & Flashcards