Malin

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Malin - 12 april 2011 19:07

Funderingar och funderingar.

Hur ska man göra nu då. Blev ett litet svårare beslut än jag trott det där. Inte för att det är nå speciellt viktigt.

Har testat att bada i en annan grupp med Hampus idag. Så nu har vi nyss kommit hem. Blev en macka för honom för en stund sen och efter det blev det kväller. Tog inte många minuter innan han somnade.


Av Malin - 12 april 2011 11:58

Jajamensan, snart så är jag klar :)

Får se om allt går vägen på lördag, men det tycket jag att det ska :D.

Lite små nervöst är det.


Just nu är Hampe på dagis och Pontus jobbar. Så jag passar på att plocka här hemma.

Senare idag ska vi åka till Annika och Ebba och gå till lekparken och busa lite. Sen ska jag och Hampus på babysim. Andra dagen i rad för våran del. Vi ska eventuellt byta grupp så ska testa och gå idag och se om det verkar passa honom bättre.



Ovido - Quiz & Flashcards