Malin

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Malin - 21 april 2011 19:27

Vid lunch kom jag på att jag skulle börja på att skrapa färg på altanen. Började på kött och innan jag skulle hämta Hampus på dagis så åkte jag till coop och köpte färg. Svängde även förbi svärfar och lånade högtryckstvätten.Hämtade Hampus och sen åkte vi hem.Fortsatte skrapa och hampus lekte. Pontus kom hem lite tidigare idag så han passade på att sätta tillbaka två lister på altantaket som snön tog med sig i vintras. När det rasade från taket.Pontus tvättade även av ingången till källaren och altanen när den var färdig skrapad. Så i helgen blir det till att måla altanen om vädret blir bra.

Av Malin - 21 april 2011 10:15

Jag tävlar om ett par tuffa jeans i valfri storlek från det svenska

märket I Dig Denim. Tävla du med, klicka här!

Av Malin - 21 april 2011 08:16

God morgon och glad påsk.

Hade en kanon dag igår. På eftermiddagen kom Sandra, Annika och barnen.

Var inne en stund först. Blev mat när Pontus kom hem.

Efter maten så gick vi ut på gården så att barnen fick busa. Underbart att kunna vara ute!

Var riktigt varmt igår eftermiddag/kväll. Vi var ute till ca halv 7.

Tack tjejer för en trevlig dag!


Om en liten stund ska jag skjutsa lilleman till dagis. Var inte tänkte att han skulle gå idag utan att han skulle få vara ledig en extra dag men jag vill prata med "fröknarna" om vad dom tycker och tror om denna omstrukturering. Skulle ju kännas bättre om dom är positiv till det.


Ha en riktigt bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards