Malin

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Malin - 22 april 2011 18:19

Har precis varit och grattat moster som fyller år. Grattis Ingela på födelsedagen!

Nu blir det bara lugnt här hemma. Ska natta lilleman om ett tag.

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder som sen i onsdags när Sandra, Annika och barnen var här. 



 

Hampus


 

Ebba


Hampus.

  

Leo.

 

Leo igen :)


   

Hampus.


 

Ebba.


Av Malin - 22 april 2011 06:53

God morgon!

Uppe med tuppen idag. Hampus tyckte att det var dax att kliva upp vid kl 5.

Just nu så håller jag på att koka ägg. Det är ju påsk :).

Så snart blir det frukost med hela familjen, mysigt. Ska bli skönt att ha Pontus hemma några dagar nu.


Till en annan sak! Nu har jag äntligen nått mitt mål, Började 17 januari och hade som mål att ha gått ner 10kg till 17 maj.

10kg lättare nu! Är så himla glad.

Nu är det bara en liten bit kvar tills jag är helt klar. Jag vill komma ner till ca 52-53kg. Imorse stannade vågen på 54,8kg. :)



Ovido - Quiz & Flashcards