Malin

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Malin - 19 april 2011 13:01

Här kommer en bild på lilleman som påsk kärring.

 



  

Ligger i sängen våran och läser.


Efter att jag lämnat lilleman på dagis så åkte jag och klippte mig. Så nu har man lite mindre hår, hur skönt som helt.

Sen åkte jag och handlade så man har det klart innan alla ska handla till påsken.


Av Malin - 19 april 2011 07:11

En riktigt bra morgon hittills. Solen lyser, Hampus är på bra humör och det är även jag.

Igår inhandlades en sandlåda till lilleman. Så Pontus satte ihop den och sen fixade han sand. Det var en syn att se när han satt och silade ca 80 liter sand.

Idag ska dom klä ut sig till påskkärringar på dagis, så igår var jag och lånade ett förkläde och en sjal. Även ett läppstift fick jag av Eva. Så vi får se hur det går att få dit det men en liten kille som har svårt att sitta stilla.

Lägger upp en bild senare på honom :)


Ovido - Quiz & Flashcards