Malin

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Malin - 26 april 2011 13:29

Varit iväg och handlat lite på Ica. Samt varit till Forsells och fixat en bygglampa åt babysimmet till nästa vecka då det är fotografering :).

Nu ska jag åka och hämta den här sötnosen på dagis.

 

Får väl se om han vill följa med hem.

Senare ikväll blir det nog babysim för mig och Hampus om jag fortsätter att känna mig så här pigg.


Av Malin - 26 april 2011 07:17

God morgon!

Mår lite bättre idag, än så länge i alla fall. Så nu hoppas jag att det håller i sig. Fortfarande snorig och ont i halsen men är inte lika klen. Har lock för öronen, Riktigt tjatigt men men.

Min stackars sambo var inte lika pigg idag men han masade sig iväg till jobbet. Nässpray och alvedon blir han bästa vänner idag :)

Om ett tag ska jag skjutsa iväg lilleman till dagis.

Innan jag hämtar honom idag ska jag försöka ta mig iväg och uträtta lite ärenden. Ska även springa in på Lindex och Kappahl och kika om dom fått in några snygga shorts till Hampus. Såg att Lindex hade tag 3 för 2 på hela barnavdelning.


Ovido - Quiz & Flashcards