Malin

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Malin - 29 april 2011 18:34

Ja denna dag blev riktigt bra. Jag och Hampus åkte och hälsade på Nisse och Martina. Nisse är hur fin som helst.

Hampus tjatade hela vägen hem om Nissepisse :)

När vi kom hem fick jag ett riktigt trevligt samtal. Jag har fått jobb!

Så jag börjar 9 maj. Känns jätte skönt. Det är över sommaren men med goda möjligheter till förlägning. Så vi får se hur det går.

När Hampus sov middag passade jag på att kika lite på brittiska kunga bröllopet :)

Idag har jag gjort egna hamburgare för första gången som jag grillade.

Blev riktigt bra, Sambon gillade dom sa han.

Jag har fått en present idag av min underbara sambo. En ziperall :) Tack snälla älskling!


Av Malin - 29 april 2011 07:55

Fredag och solen skiner. Hoppas verkligen att detta blir en kanon dag.

Om en stund så ska jag och Hampus följa med Martina och hälsa på Nisse.

Så det blir till att ta med antingen hårdbröd eller morötter :).

Intervjun igår tror jag gick bra. Dom skulle höra av sig nästa vecka.


Måste bara säga, Tack min underbara sambo för att du finns i mitt liv! Du är så himla underbar!

Och tack till min underbara vänner som alltid finns där, som verkligen skulle ställa upp om det var något och som jag verkligen kan prata med allt om. Ni vet själva vilka ni är. :)


Nej nu ska vi göra oss lite klar så Martina slipper vänta på oss.


Ovido - Quiz & Flashcards