Malin

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

2010-04-26

Av Malin - 26 april 2010 20:48

Idag så åkte jag och Hampe in till mamma till kl 8 för att ta en promenad med henne och mormor. Så det blev en timmes promenad. Sen frukost hos mamma och göra sig klar för att gå på babysång. Sista gången idag för denna omgång. Får se när det börjar nästa gång.

Efter det tog vi en timmes promenad med Annika och Ebba. Och sen en kopp kaffe hemma hos henne.

Sen bar det av hemåt. När Pontus kom hem så blev det mat, Köttbullar, potatis och brunsås.

Sen åkte vi in till Coop och köpte träolja så vi kan olja in altanen och äntligen så införskaffade vi en brandsläckare.

Efter det så nattade vi Hampe och nu sitter vi i soffan och kollar på Håkans Bar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2014 12:33

Nu är vi alla äntligen friska. Den enda som klarade sig från magsjukan var ju Elmer. Nu är dopet ombokat. Stora killen är på dagis idag och busar. Så då passade jag och Elmer på att ta en promenad. Ikväll är det både gympa gör Hampus och babysim för ...

Av Malin - 2 februari 2014 09:52


Ja då har hela familjen legat i magsjuka förutom Elmer som än så länge klarat sig. Bara att hålla tummarna att det fortsätter så. Tyvärr så fick vi ställa in dopet som var tänkt att vi skulle ha igår. Men eftersom både jag och sambon blev sjuk på fre...

Av Malin - 3 januari 2014 22:31

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade imorse med huvudvärk. Så blev till att försöka bli av med den. Ikväll blev det en promenad med mamma och Elmer, hur skönt som helst. Nej nu blir det till att sova. Klockan ringer 04.20 imorgon. Imorgon ska jag ...

Av Malin - 2 januari 2014 22:15


Idag har jag och Elmer varit på babysimsmöte. Elmer har även badat för första gången. Ja i bassäng alltså. Han tyckte det var jätte mysigt och flinade mycket. Här kommer en bild på mina två prinsar. ...

Av Malin - 1 januari 2014 22:35

Oj oj nu var det längesedan man skrev något här. Har då haft ett väldigt långt uppehåll. Men känner nu att det kanske är dax att börja igen. Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Både bra och tråkiga saker. Men i detta inlägg blir det bara do...

Ovido - Quiz & Flashcards