Malin

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

2010-04-30

Av Malin - 30 april 2010 22:42

Har haft en jätte bra dag idag. Varit och klippt mig och sen varit på BVC med Hampe. Han fick två sprutor, stackarn. Nu väger han 7820g och är 69.5 lång.

Han hade inte gått upp spec mycket inte ens 200g men han har ju haft magsjuka också så. Men huvudsaken att han gått upp i alla fall.

Sen lunch med min mormor.

Efter det E-center med Anki. Hampe har fått ett par nya skor av mormor sin som passar mycket bättre än dom förra som var alldeles förstora. Personalen som hjälpte oss då måste ha tänkt fel eftersom dom sa att Hampe hade 22. Och sen pratade jag med andra som har barn i samma ålder och dom hade 19. Så då började men ju att fundera och kolla och dom var ju jätte för stora. Men dom här ska passa och dom är så himla söta!

Sen blev det grilla med Björn och Anki.

Och nu blev jag ensam. Björn och Pontus gick iväg på fest och Anki åkte in till Johanna.


Jag som ville gå och titta på majbrasa, men men blir inte alltid som man tänkt sig.

Nej nu blir det till att titta om det är något på tvn annars blir det sängen tror jag.  

Söta va?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2014 12:33

Nu är vi alla äntligen friska. Den enda som klarade sig från magsjukan var ju Elmer. Nu är dopet ombokat. Stora killen är på dagis idag och busar. Så då passade jag och Elmer på att ta en promenad. Ikväll är det både gympa gör Hampus och babysim för ...

Av Malin - 2 februari 2014 09:52


Ja då har hela familjen legat i magsjuka förutom Elmer som än så länge klarat sig. Bara att hålla tummarna att det fortsätter så. Tyvärr så fick vi ställa in dopet som var tänkt att vi skulle ha igår. Men eftersom både jag och sambon blev sjuk på fre...

Av Malin - 3 januari 2014 22:31

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade imorse med huvudvärk. Så blev till att försöka bli av med den. Ikväll blev det en promenad med mamma och Elmer, hur skönt som helst. Nej nu blir det till att sova. Klockan ringer 04.20 imorgon. Imorgon ska jag ...

Av Malin - 2 januari 2014 22:15


Idag har jag och Elmer varit på babysimsmöte. Elmer har även badat för första gången. Ja i bassäng alltså. Han tyckte det var jätte mysigt och flinade mycket. Här kommer en bild på mina två prinsar. ...

Av Malin - 1 januari 2014 22:35

Oj oj nu var det längesedan man skrev något här. Har då haft ett väldigt långt uppehåll. Men känner nu att det kanske är dax att börja igen. Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Både bra och tråkiga saker. Men i detta inlägg blir det bara do...

Ovido - Quiz & Flashcards